neděle 15. února 2015

bulgur s červenou řepou, oříšky a pečenou cibulí

Na tohle jídlo jsem hrdá. Připomnělo mi, co mám na vařeni nejradši. Přijdete domů, provedete analýzu potravin, které mate v kuchyni, protože se vám nechtělo jít nakoupit a už se vám to v hlavě rýsuje a tramtadadaa - vznikne něco hrozne moc dobrého a vaši strávníci to považují za promyšlenou, propracovanou pecku a chutná jim. 
  • vegan 
Potřebujeme:
  • 250g bulguru
  • 250g červené řepy
  • červená cibule(1-2 na jednu porci)
  • česnek nasekaný na drobno dle chuti
  • 2 hrsti a víc ořechů(použila jsem mix)
  • sůl, pepř, koriandr, petrželka
  • olivový olej
  • sýr, chcete-li 
  1. Nejdříve v osolené vodě uvaříme řepu. Celou a ve slupce. To může trvat i 40-50 min,, záleží na velikosti.
  2. Podle návodu na obalu uvaříme bulgur.
  3. Dáme péct cibuli. Pekla jsem v celku - cibuli jsem naskládala na pekáč, zakápla olivovým olejem a pekla do měkka cca 20 minut na 170 stupňů.
  4. Uvařenou a vychladlou řepu oloupeme, nakrájíme na kostičky a spolu s česnekem osmahneme na oliv. oleji na pánvi. 
  5. Přidáme ořechy - nasekané, klidně i celé. Osolíme, opepříme, ochutíme.
  6. Přihodíme bulgur a můžeme ještě dochutit
  7. Podáváme posypané sýrem nebo nasekanými oříšky.


Žádné komentáře:

Okomentovat