neděle 12. dubna 2015

minicookies

Jako malá jsem žila ve světe Disco a BeBe sušenek a nevěděla jsem, co si představit pod sušenkami, které všichni s oblibou pekli v amerických seriálech. Nicméně mě to fascinovalo a později jsem vybrala jeden z milionu receptů na internetu a snažila se skamarádit s troubou. Nebylo úplně jednoduché vychytat všechno tak, aby se sušenky povedly. Zvláštní, o kolik je to jednodušší se zdravým receptem na cookies, které peču dnes. Jsou rychlé, což je třeba, jelikož z našeho coffee koutku zmizí kolikrát za pár minut. Stačí vám navíc pouze pár ingrediencí a nepotřebujete cukr ani nezdravý tuk.


  • hrnek sušených datlí/5 čerstvých datlí
  • 2 menší banány
  • 2 lžíce arašídového másla
  • hrnek ovesných vloček
  • půl hrnku drcených ořechů(není nezbytné)
  • volitelné: kousky čokolády, kakao, ořechy, rozinky, semínka, goji..

  1. Nejdříve rozmixujeme datle.
  2. Přidáme banány, arašídové máslo a opakujeme mixování.
  3. Přidáme ovesné vločky a namleté ořechy a mícháme, dokud nám nevznikne těsto.
  4. Pokud směs lepí až příliš, můžeme přidat např. více ovesných vloček.
  5. Přimícháme cokoli dle naší fantazie a chuti. Použila jsem kousky čokolády, plátky mandlí, chia semínka a goji.
  6. Z těsta odebíráme vždy asi jednu lžíci těsta a tvoříme malé placičky, které pokládáme na pečící papír.
  7. Pečeme asi 15 minut na 180 stupňů dozlatova.

Žádné komentáře:

Okomentovat